Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~roznosciirozmaitosci | użytkownik

imię i nazwisko adresKsiężyc zarejestrowany26.07.2010 @17:45:50 ostatnio na stronie17.05.2013 @10:42:07


*****************************************



Wypowiedz zaciągnięta z forum na temat czy warto być grafikiem... Tak mi się spodobała i tak jest według mnie trafna, że aż sobie ją tutaj skromnie przekleję i w razie czego będę odsyłał

Wypowiedz by ~Kaenes

Cytat:

Kilka powodów dla których nie warto być grafikiem:

1. praca przed komputerem - prowadzi to tym samym do atrofii wielu narządów = laski na to nie polecą!
2. związany z pierwszym czyli praca ta nie poprawia Twojej kondycji, brak rzeźby klatki piersiowej = laski na to nie polecą!
3. zwiększona ilość wypijanych kaw oraz spalonych papierosów w ciągu dnia. Skutki to drżenie rąk oraz żółknięcie zębów = laski na to nie polecą!
4. częste siedzenie po nocach przed komputerem. Skutki to przymrużone, zaspane i spuchnięte oczy dnia kolejnego = laski na to nie polecą!
5. monotematyczność i nudziarstwo. Uwierz mi nikogo wokół i tak nie będzie interesować to że deadline Ci przybliżyli czy to musiałeś dziś powiększać logo czterokrotnie bo pan prezes nie wierzył, że już jest dość duże = laski na to nie polecą!
6. na dłuższą metę prowadzi do zachowań aspołecznych i aseksualnych. Uwierz, dziewczynie powinieneś mówić że ładnie wygląda bo ch... ją obchodzi czy ładnie się układa światło = laski na pewno na to nie polecą!
7. i chyba najważniejszy to brak prestiżu, co możesz zauważyć gdy przyjdzie do Ciebie klientka i spyta się: " Pana program tak potrafi? no k.... nie wiem...może razem się go spytamy? Szopek, I lek no i Ty indyk też..dacie radę? dacie? no ku.....a powiedzcie coś bo klientka czeka?! " . Serio na to laski też nie polecą!
8. Matka czy dziewczyna czy chłopak, ile byś nie miał lat i ile byś nie pracował zawsze powie: " Ty znowu przed komputerem?! Zrobiłbyś w końcu coś pożytecznego! " - Na nierobów laski też nie polecą!

Lista jest dużo dłuższa, ale mam nadzieję że już udało mi się Ciebie odwieść od popełnienia życiowego błędu. Serio jest masa zawodów o wiele ciekawszych i lepiej płatnych. Póki masz szansę odwrotu korzystaj. Nie dziękuj mi. Jestem tylko przyjaznym obywatelem.

pozdrawiam autora wypowiedzi )


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty13 komentarze264 posty na forum220

komputer / sprzęt
Zenit E

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dredzik65    25.10.2010 @10:40:06
a dziękuje ja sobie zaraz tez zrobię mały przegląd Twoich prac, tylko muszę się ogarnąć bo niedawno wstałam
~riddle92    23.10.2010 @00:41:55
mam Cie! : D
~wratislavian    21.10.2010 @18:59:54
o światło ? jeżeli to ma być coś w rodzaju dokumentacji przestrzeni to najlepiej będzie skorzystać ze światła zastanego. fotki i tak będą ze statywu więc jego ilość nie ma znaczenia.
są tanie "głowice" do panoram sferycznych. takie urządzenie bardzo ułatwi łatanie zdjęć.
_______
Wspaniała noc, na co tylko tam chcesz.
Nie zapraszam do mnie.
~wratislavian    21.10.2010 @17:00:12
to znaczy mógłbym Ci pomóc nieodpłatnie gdyby to na prawdę nie musiało wyglądać super pro:>
musisz też wiedzieć, że praca w pomieszczeniu w tej kwestii to całkiem inna bajka.
_______
Wspaniała noc, na co tylko tam chcesz.
Nie zapraszam do mnie.
~xczarnulax    12.10.2010 @19:17:20
;] tak tak , ciekawe prace tutaj sa
~LukaszDJaruga    05.10.2010 @14:59:10
Dziękuję, jestem zaszczycony oceną
~cheeer    01.10.2010 @16:09:50
dziękuję bardzo
~callme    28.09.2010 @01:19:33
coś Ty
tyle jeszcze trzymam tego w rękawie!
~callme    27.09.2010 @19:37:58
jestem wdzięczna za zauważenie.

fajne profilowe ; )
~Dueil    09.09.2010 @17:38:43
hah. xD dzięki.
_______
gimme some chocolate and no one gets hurt.
~Dueil    07.09.2010 @21:09:22
tututu! ^^
_______
gimme some chocolate and no one gets hurt.
~kidowski    06.09.2010 @23:15:36
no bo cos takiego slyszalem podczas tej gry, tez od swojego kumpla :P
~kidowski    06.09.2010 @22:41:34
a ten ziomek nie gra czasem w CS`a ?
~kidowski    06.09.2010 @22:18:11
"Człowiek Człowiekowi wielki, a Zombie Zombie Zombie..."
kto ma u Ciebie taki opis? bo cos znajome mi sie to wydaje
-SiervaMaria    06.09.2010 @20:19:32
ale zostawmy to dla mnie
~yaceky    01.09.2010 @09:50:28
wielkie dzieki
^Vermil    30.08.2010 @11:50:26
http://www.digart.pl/grupy/31/grupa/forum/temat/259052.html?p=2 - może duża impreza z tego nie wyjdzie, ale jest sobie pomysł
~Roz    29.08.2010 @20:25:11
dzięki zaraz zerknę do Twoich
_______
Należy miewać pomysły.Kotilow ma kilka gotowych, na przykład, jak podejść za pomocą tricku swoja niemożność latania.
~sundesigner    27.08.2010 @10:52:18

Kilka powodów dla których nie warto być grafikiem:
- haha, da się przeżyć :P
~sundesigner    27.08.2010 @10:49:55
Dziekuje
~Namae    26.08.2010 @19:01:42
Dziękuję pięknie za przychylny komentarz ^^
~kaenes    26.08.2010 @08:11:30
he he he kurcze czuję się zaszcycony pozdr
*Grzeczny    25.08.2010 @22:09:46
Ja, ja (po niemiecku pisząc) - czyli cały współczesny neo - klasycyzm
(na Zachodzie mamy wiek XX - awangardowy, i XXI - klasycyzujący... to tylko my jesteśmy jak zwykle zapóźnieni...), mieści się w realiach tych do których zaliczamy ludzi od średniowiecza po Delacroixa.

A... u nas..., zobacz sobie Aldonę Mickiewicz...
~mARTus93    25.08.2010 @21:50:05
Wspaniała galeria

Pozdrawiam serdecznie
_______
El sueno de la razon produce monstruos...
*Grzeczny    25.08.2010 @21:27:35
I, tam, popatrz sobie na 60% martwych malowanych przed XX wiekiem... czaszki, czaszki, czaszki..., oczywiście nie plastikowe..., co więcej, od koleżanki hist. sztuki - wiem, ze jeszcze w XIX wieku uważano posiadanie czaszki zmarłego, najlepiej krewnego - za symbol szczęścia, powodzenia...

... coś jak teraz (symptom czasu) kiczowaty obrazek z "żydkiem" liczącym pieniążki...

... symptomem jest też strach... przed czaszką (trzeba stanąć przed lustrem, i pomacać twarz... zapatrzeć się w granice oczodołów... i inne drobiazgi...


Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)





obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt